B2B-CAMPAGNE FINTECH ZWIPE

 

Hoe val je op als Noorse fintech tijdens de internationale conferentie Money20/20 in Amsterdam? Zwipe ontwikkelde de techniek voor vingerafdrukherkenning op je bankpas waarmee je contactloos betaalt. Brandmake bedacht een pr- en social-campagne voor de Nederlandse markt, gericht op beslissers bij grote financiële dienstverleners. We schakelden Motivaction in voor een landelijk consumenten- onderzoek naar veilig contactloos betalen en haalden de pers in de week van Money20/20.

MEEGROEIEN MET AMBITIEUS MERK

Zwipe is een prachtig merk voor Brandmake. Van pr-campagne tot brand event: we bouwen nu al een paar jaar met ze mee en zien de startup opgroeien tot volwassen fintech-merk.

PR- EN LINKEDIN-CAMPAGNE

Hoe kijken Nederlanders aan tegen contactloos betalen? We lieten Motivaction onderzoek doen en gebruikten de resultaten in een pr- en LinkedIn-campagne.

ZWIPE IN HET NIEUWS

We hebben de krant en vakmagazines gehaald met ons onderzoek. De persaandacht heeft eraan bijgedragen dat Zwipe aan tafel kwam bij decision makers van de drie grote banken in Nederland.

ZWIPE IN HET NIEUWS

We hebben de krant en vakmagazines gehaald met ons onderzoek. De persaandacht heeft eraan bijgedragen dat Zwipe aan tafel kwam bij decision makers van de drie grote banken in Nederland.

BRAND EVENTS

Als Zwipe op de beurs staat of een eigen brand event organiseert, dan regelen wij dat. We hebben de merkcommunicatie ontwikkeld van Zwipe-events in onder andere Oslo, Londen en Amsterdam.

BRAND EVENTS

Als Zwipe op de beurs staat of een eigen brand event organiseert, dan regelen wij dat. We hebben de merkcommunicatie ontwikkeld van Zwipe-events in onder andere Oslo, Londen en Amsterdam.