BRANDING- EN ACTIVATIECAMPAGNE CENTRUM TILBURG

Rauw, hip en upcoming: Tilburg is hot! De zesde stad van Nederland is bezig aan een opknapbeurt om van te duizelen. Jongeren in Tilburg zijn trots op hun stad en dat mag best wel eens naar buiten gebracht worden. Daarom bedacht Brandmake een on- en offline campagne met echte jonge Tilbo's in de hoofdrol.

BRANDING-CAMPAGNE

‘The branding is the message’: we hebben een logo en visual identity ontworpen als basis voor de campagne. Het industriële lettertype en het beeldmerk in de vorm van een kledinglabel verwijzen naar de roots van de Tilburgse textielindustrie.

BRANDING- EN ACTIVATIECAMPAGNE CENTRUM TILBURG

Rauw, hip en upcoming: Tilburg is hot! De zesde stad van Nederland is bezig aan een opknapbeurt om van te duizelen. Jongeren in Tilburg zijn trots op hun stad en dat mag best wel eens naar buiten gebracht worden. Daarom bedacht Brandmake een on- en offline campagne met echte jonge Tilbo's in de hoofdrol.

BRANDING-CAMPAGNE

‘The branding is the message’: we hebben een logo en visual identity ontworpen als basis voor de campagne. Het industriële lettertype en het beeldmerk in de vorm van een kledinglabel verwijzen naar de roots van de Tilburgse textielindustrie.

TROTSE TILBO’S IN BEELD

 

Deze trotse Tilburgse jongeren hebben we ingezet als ambassadeurs van hun stad. Met een outdoor- en online campagne wordt het centrum van Tilburg top-of-mind voor een dagje shoppen en horeca.

ON- EN OFFLINE MEDIA

We hebben gekozen voor zwart-wit fotografie en video om het industriële, ruige karakter van de stad te visualiseren. De on- en offline uitingen zijn gepubliceerd via verschillende media in de regio Tilburg.

DIGITALE SCREENS NS-STATIONS

Het mooie van digital screens is, dat je met bewegend beeld werkt. Je kunt er videocontent mee laten zien die extra aandacht trekt van je publiek. We hebben voor onze Tilburgcampagne digital screens ingezet bij onder andere NS-stations.