BRANDING EN SALES
MALL OF THE NETHERLANDS

 

Hoe verkoop je iets dat nog niet bestaat aan een kritische doelgroep? Unibail-Rodamco-Westfield bouwt de grootste shopping mall van Nederland: Westfield Mall of the Netherlands. De verwachtingen in de markt zijn hoog en er zijn veel huurders nodig om er een succes van te maken. Om retailers te enthousiasmeren vierkante meters te huren in dit prestigieuze project, ontwikkelden we sales-ondersteunende communicatie.

IDENTITY THE GALLERY

In The Gallery in Mall of the Netherlands komt een gedeelte van 3000 vierkante meter met hippe concept stores. Om deze 'destination' op de shortlist te zetten van potentiële huurders nog voordat hij gebouwd is, hebben we een logo en glossy salesbrochure ontwikkeld.

 

TWEE KILOMETER COMMUNICATIE

Rondom het bouwterrein van Mall of the Netherlands staan bouwschuttingen. Deze liggen allemaal aan drukke, doorgaande wegen. Ideaal dus om te communiceren over Mall of the Netherlands met voorbijgangers. We hebben bijna twee kilometer aan schuttingen, hekken en borden ontworpen in de huisstijl van Leidsenhage Vernieuwt.

Westfield Mall of the Netherlands heeft state-of-the-art mogelijkheden voor marketingcommunicatie. Aan ons de taak om een salesbrochure te maken waarin we adverteerders inspireren om mediaruimte te kopen in de gloednieuwe shopping mall.