BRANDING WINKELCENTRA WERELDHAVE

 

Projectontwikkelaar Wereldhave vroeg Brandmake om een merkstrategie met logo en huisstijl te bedenken voor een aantal winkelcentra in hun portfolio. We zijn begonnen met de rebranding van Presikhaaf, een iconisch winkelcentrum in Arnhem. Met deze nieuwe identity legden we de basis voor rebrandingtrajecten van de overige Wereldhave-assets.

IDENTITY PRESIKHAAF

De 'goed voor elkaar'-merkbelofte van Wereldhave hebben we vertaald naar een dynamische brand identity voor Presikhaaf. Hierbij hebben we de iconische typografie van het Arnhemse winkelcentrum intact gehouden.

IDENTITY PRESIKHAAF

De 'goed voor elkaar'-merkbelofte van Wereldhave hebben we vertaald naar een dynamische brand identity voor Presikhaaf. Hierbij hebben we de iconische typografie van het Arnhemse winkelcentrum intact gehouden.

Presikhaaf is een winkelcentrum voor iedereen. Voor alle leeftijden, voor alle culturele achtergronden, voor elk budget. De dynamic branding met gekleurde driehoeken symboliseert de diversiteit van de bezoekers.

Presikhaaf is een winkelcentrum voor iedereen. Voor alle leeftijden, voor alle culturele achtergronden, voor elk budget. De dynamic branding met gekleurde driehoeken symboliseert de diversiteit van de bezoekers.

We gebruiken cookies.

Met deze cookies verbeteren we de gebruiksvriendelijkheid van onze website. Daarnaast kunnen we je hierdoor gepersonaliseerde content bieden op brandmake.nl, via onze andere kanalen en andere media. Als je verder surft, accepteer je onze cookies. NB. We onthouden je keuze zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt.

Privacy statement