BRAND EVENT EN ACTIVATIECAMPAGNE FROZZ

 

 

Heb je wel eens bevroren yoghurt op een festival gegeten? We hebben de brand awareness van frozen yoghurtmerk Frozz vergroot. Brandmake ontwikkelde een merkactivatie-campagne in de regio's waar Frozz ook daadwerkelijk in de supermarkt te koop is. Door de festival-activatie maakten veel mensen op een sympathieke manier kennis met het merk.

FESTIVALHIT

De Frozz-stands hadden een grote aantrekkingskracht op het festivalpubliek. Even een frisse opkikker halen bij Frozz tijdens de pittige festivaldagen: het nieuwe merk was relevant op het perfecte moment.

FESTIVALHIT

De Frozz-stands hadden een grote aantrekkingskracht op het festivalpubliek. Even een frisse opkikker halen bij Frozz tijdens de pittige festivaldagen: het nieuwe merk was relevant op het perfecte moment.

We gebruiken cookies.

Met deze cookies verbeteren we de gebruiksvriendelijkheid van onze website. Daarnaast kunnen we je hierdoor gepersonaliseerde content bieden op brandmake.nl, via onze andere kanalen en andere media. Als je verder surft, accepteer je onze cookies. NB. We onthouden je keuze zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt.

Privacy statement