VIDEOCONTENT VOOR
FRIESLANDCAMPINA IN AZIË

 

Hoe krijg je het voor elkaar dat Aziatische baby's en peuters het oer-Hollandse Friso drinken? Door hun ouders te laten zien hoeveel zorg FrieslandCampina besteedt aan melkproductie. Brandmake bedacht en produceerde een serie films waarin Nederlandse boeren hun liefde voor hun vak lieten zien. Met de emotionele films hebben we de Aziatische doelgroep vol in het hart geraakt.

HOLLANDS GLORIE IN AZIË

Mooi hè, zo’n Friese zwart-witte dame. Dat vinden ze in Azië ook. Hollandse baby- en peutermelk is razend populair in Aziatische landen. Deze koeien speelden de hoofdrol in een serie commercials.

HOLLANDS GLORIE IN AZIË

Mooi hè, zo’n Friese zwart-witte dame. Dat vinden ze in Azië ook. Hollandse baby- en peutermelk is razend populair in Aziatische landen. Deze koeien speelden de hoofdrol in een serie commercials.

BOERENGEZINNEN IN DE HOOFDROL

We hebben Nederlandse boerengezinnen geportretteerd om de liefde voor ambachtelijke melk in beeld te brengen. Je zou het family-to-family communicatie kunnen noemen. Met de gedachte dat de kernbehoefte van gezinnen hetzelfde is in de hele wereld: ‘Ik wil alleen het beste voor mijn kind.’

BOERENGEZINNEN IN DE HOOFDROL

We hebben Nederlandse boerengezinnen geportretteerd om de liefde voor ambachtelijke melk in beeld te brengen. Je zou het family-to-family communicatie kunnen noemen. Met de gedachte dat de kernbehoefte van gezinnen hetzelfde is in de hele wereld: ‘Ik wil alleen het beste voor mijn kind.’