HOLLANDS GLORIE IN AZIË
Mooi hè, zo’n Friese zwart-witte dame. Dat vinden ze in Azië ook. Hollandse baby- en peutermelk is razend populair in Aziatische landen. Deze koeien speelden de hoofdrol in een serie commercials.
HOLLANDS GLORIE IN AZIË
Mooi hè, zo’n Friese zwart-witte dame. Dat vinden ze in Azië ook. Hollandse baby- en peutermelk is razend populair in Aziatische landen. Deze koeien speelden de hoofdrol in een serie commercials.






BOERENGEZINNEN IN DE HOOFDROL
We hebben Nederlandse boerengezinnen geportretteerd om de liefde voor ambachtelijke melk in beeld te brengen. Je zou het family-to-family communicatie kunnen noemen. Met de gedachte dat de kernbehoefte van gezinnen hetzelfde is in de hele wereld: ‘Ik wil alleen het beste voor mijn kind.’
BOERENGEZINNEN IN DE HOOFDROL
We hebben Nederlandse boerengezinnen geportretteerd om de liefde voor ambachtelijke melk in beeld te brengen. Je zou het family-to-family communicatie kunnen noemen. Met de gedachte dat de kernbehoefte van gezinnen hetzelfde is in de hele wereld: ‘Ik wil alleen het beste voor mijn kind.’