Hoe blijf je continu in gesprek met je publiek? Door veel aandacht te besteden aan je content. Lekker leesbare teksten, aantrekkelijke fotografie en professionele video's. Content gaat verder waar je campagne stopt: een vacaturetekst, een infographic, webcopy, een corporate video, social posts. Is je contenthuishouding op orde, dan verstevigt dat je merkperceptie en NPS.

Tekst

Investeren in tekst is investeren in een hogere klant- waardering. Je publiek haakt af als je teksten niet goed geschreven zijn. Toch kiezen veel merken ervoor om zelf het toetsenbord te pakken om hun eigen copy te produceren. Zonde, want we hebben een team copywriters klaarstaan die in no time professionele, doelgerichte marketingteksten voor je merk schrijven. Belangrijk om te weten: we schrijven altijd activerend en vanuit de belevingswereld van de lezer.

Beeld

Het voordeel van eigen fotografie is, dat je precies kunt bepalen welk gevoel je wilt overbrengen op je publiek. Je hebt controle over alle details zoals modellen, compositie en belichting. Er hangt wel een prijskaartje aan, dus kiezen veel merken voor stockfotografie. Dat dit niet per definitie goedkoper is, weten we uit ervaring. Beeldredactie kan een tijdrovende klus zijn, maar is wel essentieel voor je uiting.

Video

Het publiek wordt kritischer op de kwaliteit van je video's. Mensen verwachten van merken goed verzorgde, esthetische films. Hoe professioneler je video eruitziet, hoe hoger de waardering en engagement. Brandmake bedenkt en produceert commerciële video's voor social, maar ook sales-ondersteunende corporate films, commercials en motion graphics.

Social content

Actief zijn op social media is een dagtaak, dat doe je er niet even bij. Niet als je serieus aan je merk wilt werken. De mogelijkheden van social en de do's en don'ts worden steeds complexer. Dus moet je elke dag op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en gebruikerseisen. In het social team van Brandmake werken jonge professionals die dit in de gaten houden en content produceren die je engagement versterken.

Brand Journey ©

Voor hulp bij je merkbouw gebruiken we onze eigen Brand Journey©-methode waarin we in vier fasen je merk sterker maken. In de eerste fase gaan we op zoek naar je authentieke, onderscheidende merkverhaal. Op basis hiervan bepalen we je brand language: deze bestaat uit een visuele identiteit met logo en huisstijl-items, en een copyhandleiding waarin we de tone of voice beschrijven. In de derde fase mobiliseren we je eigen community om brand ambassador te worden. Dit zijn bijvoorbeeld medewerkers, klanten, leveranciers of stakeholders die je merk promoten bij de juiste doelgroepen. En in de vierde fase produceren we communicatiemiddelen: van campagnes tot social, van out of home advertising tot radiocommercials.

BRAND STRATEGY

Op basis van merksessies formuleren we je merkstrategie. We definiëren onder andere je merkpositionering, merkverhaal, merkpersoonlijkheid en merkwaarden.

BRAND IDENTITY

We creëren je logo, huisstijl en beeldtaal op basis van je merkstrategie. En we beschrijven de regels en richtlijnen voor je commerciële teksten in een copyhandleiding.

BRAND COMMUNITY

De beste merkambassadeurs vind je meestal in je directe omgeving. We activeren je eigen community van onder andere medewerkers, klanten en leveranciers.

BRAND COMMUNICATION

Brandmake bedenkt, produceert en distribueert alle communicatie-uitingen waar je merk behoefte aan heeft. Van marketingcampagnes tot contentproductie.
We gebruiken cookies.

Met deze cookies verbeteren we de gebruiksvriendelijkheid van onze website. Daarnaast kunnen we je hierdoor gepersonaliseerde content bieden op brandmake.nl, via onze andere kanalen en andere media. Als je verder surft, accepteer je onze cookies. NB. We onthouden je keuze zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt.

Privacy statement